Des news de la part de Bmw à qui j'ai fait part de mon mécontentement ainsi que les photos du désastre.
Ils semblent plus enclins à écouter leur clientèle fut-elle propriétaire d'anciens modèles ce qui est tout à leur honneur contrairement à une autre marque Allemande, elle aussi haut-de-gamme....peut être trop haut-de-gamme....mais voici les échanges de mails en question :
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Dear Mr xxxxxxx,
Thank you for your e-mails.
In order to process your complaint as quickly as possible, the responsible technical department requires the Vehicle Identification Number (VIN) of your BMW. You can find the VIN either on your vehicle registration documents or on a small metal plate near the engine of your BMW.
Thank you in advance for sending us this information.
Kind Regards,
BMW Group Customer Service Team
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Bayerische Motoren Werke Aktiengesellschaft
Board of Management: Norbert Reithofer, Chairman,
Frank-Peter Arndt, Ernst Baumann, Klaus Draeger, Michael Ganal, Stefan Krause
Chairman of the Supervisory Board: Joachim Milberg
Registered in: Munich HRB 42243
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Code : Tout sélectionner
Dear Mr xxxxxxx,
Thank you for your latest e-mail.
We have forwarded your complaint to the relevant department for assessment.
Kind Regards,
BMW Group Customer Service Team
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Bayerische Motoren Werke Aktiengesellschaft
Board of Management: Norbert Reithofer, Chairman,
Frank-Peter Arndt, Ernst Baumann, Klaus Draeger, Michael Ganal, Stefan Krause
Chairman of the Supervisory Board: Joachim Milberg
Registered in: Munich HRB 42243
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la suite pour bientôt j'espère...
