
https://www.autoplus.fr/bmw/m5/actualite/BMW-M5-video-occasion-kilometrage-1542980.html
N62B44 ou B48... si tu veux éviter des emmerdes...c'est pas forcément le bon choixtuomas a écrit :La M5 se traine une telle réputation que je l'ai éliminée d'office, même si avoir une e61 v10 doit être une expérience unique.
Je pensais plutôt à une 545i ou 550i. Mais ce n'est vraiment pas raisonnable pour un daily.
ça je partage totalementNico-R a écrit :Le bi-turbo il y a aussi des casseroles...
Bref post E39 il faut s'attendre à des ennuis moteur.
Le moins risqué reste le N53B30 des 525 et 530 LCI, il.abandonne le valvetronic. C'est pas le plus fun, c'est sur.
The most common problem (in Scandinavia that is) with the CCC is that the DVD drive reading unit starts to misfire, that reader problem makes the entire system unable to start - this can happen with age, or a scratchy DVD - regardless, IF you manage to get your NAV DVD out by resetting it (with the volume, and both eject buttons pressed at the same time for a few seconds) , try leaving it out - if your system stays ok, get your BMW dealer to exchange the DVD reading unit inside the drive and all is well... is a GBP 250 job overhere, probably half in the UK... May also be worth trying if you can´t get your DVD out, since the GBP 200 investment is better than a few thousand.....
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